30 juni

2 ½ år

Usch, vad jag har uppdaterat dåligt. Men jag har faktist inte haft tid. Jag har solat, badat, planerat semester och umgåtts med folk.

Idag har jag varit ute och jobbat hela dagen, det är tur att jag har stått i skuggan hela dan annars hade jag bränt sönder mig. Jag har målat hela dagen, det kändes som att dagen gick fort. :)
Efter jobbet var vi bara hem och tog det lugnt en stund sen har vi varit ute och ätit. För idag har vi varit tillsammans i 2½ år. Och när det var 2 år hade Linus 40 graders feber så då hittade vi inte på något men det gjorde vi idag. Myspys. :)

  
Jag idag på jobbet, snygg va..? ;D






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stort grattis!!!!! :)

2009-06-30 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0