3 juni

Hejhej!

Jag är fakitst lite sur just nu, jag har precis varit hos läkaren och han tyckte inte att de var någon större fara med mina fötter men de tyckte jag så jag blev lite förbannad och höjde rösten lite.. Han tyckte att jag skulle skaffa bredare skor. Kul att få special beställa mina skor, vad kostar inte såna och hur fan kommer dom se ut? Kul att gå med gympaskor när man ska ut för att inte ha ont.
Jag använder ju skor med klackar men de gör jävligt ont och jag har helt inte på mig dom när jag kan vara utan.
Aja, till slut började jag grina för att jag var så jäkla arg och då gick han med på att skicka mig till en annan läkare som skulle avgöra om de blir operation eller inte.. Så vi får helt enkelt se..

That's it, bye!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0