24 juni

Tjohooo!

Jag var nyss inne på min blogg för att uppdatera men jag trodde inte jag skulle hinna. Trodde vi skulle åka och handla men vi gör de efter vi har varit i tvättstugan. Det kanske var 10 minuter sen och nu när jag loggade in hade blogg.se gjort om sin startsida. Roligt. :)

Idag har det varit fint väder idag och idag när jag kom till platsen som jag har jobbat på idag så skulle jag sätta på radion (alltid de första jag gör) då satt det en liten pipifågel bland sladdarna och han ville inte flytta på sig så jag trodde han hade skadat sig och inte kunde flyga. Jag tog på mig mina arbetshandskar och skulle ta upp den och flytta på den. Då hoppade han upp i min hand och ville inte flyga iväg. Jag tänkte lägga han i gräset men då flög han iväg. Tam jävel.. ;D

Fick reda på en bra sak idag! Wohooo! :D


Pipifågeln :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken liten sötnos :)

2009-06-24 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0