23 juni

Varm dag

Som många märkte idag så var det jätte bra väder, varmt och sol. Där jag var och jobba gick solen aldrig i moln. Jag var ute och arbetade, som tur var stod jag under tak. Annars hade jag nog bränt sönder mig och fått solstig på köpet. Jag jobbade i en pool, det var lite retligt att jag var tvungen att jobba i den och inte fick bada i den. ;P

Efter jobbet åkte jag och Linus till pappa en snabbis. Vi gick ner till vatten och det var jätte varmt vatten, det var faktist nästan så att det inte svalkade. Helt sjukt, jag hade lust att hoppa i och bada men jag hade ingen bikini med mig. Kanske blir av imorgon.

Jag gick i alla fall ner i natten och så säger Linus helt lugnt "en orm" och när jag vänder mig om så är de en jävla snok, jag for upp fort som fan kan jag säga!



Idag var jag ute på landet och jobbade.


Min arbetsplats idag..

Btw, visst har jag blivit bättre på att lägga upp bilder?! :D







milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja...kul att se va du jobbar med :)

2009-06-23 @ 22:13:20
URL: http://millasvestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0