21 juni

Kvällen

Jag ligger och kollar på tv och just nu är det Gordon Ramsay's the F-word. Det är skoj att se när amatörer ska jobba som riktigt duktiga kockar. Klockan 21.00 börjar det en film som jag ska se, kommer inte ihåg vad den hette men den går på 5an i alla fall.

Förut idag var mamma och Lars i Strängnäs för dom skulle på skattjakt. :P Men innan dom drog iväg för att leta var vi och käkade på den grekiska restaurangen som ligger på Storgatan. Det blev tre rätters, jätte gott!

Tänkte jag skulle ge er en liten uppdatering innan filmen börjar.
Hoppas ni har haft en bra midsommarhelg.


Jag just nu..







milla.





Kommentarer
Postat av: Lars

Vi loggade två cachar i Strängnäs innan vi åkte hem.

2009-06-22 @ 08:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0