18 juni

TAGGAD!

Även fast jag är skit trött just nu så är jag så jäkla taggad tills imorgon! Tidigare ikväll var jag hemma hos Molle, vi satt och planerade det sista och jag tror verkligen att det här kommer bli super kul! Bara alla kommer dit med ett glatt humör och rätt inställning fast det kanske blir regn så kommer det här bli kanon!

Innan jag drog till Molle lämnade jag min cykel hemma hos Linus föräldrar för Tommy skulle hjälpa mig med mitt punka på däcket. Nu har jag en cykel som rullar som den ska, tack tack för hjälpen!
Jag gick dit efter jag hade varit hos Molle så blev jag kvar där hela kvällen. Linus är inte hemma idag, han är hos sin kusin och ska sova där så jag får sova själv inatt, usch.. det är inget jag tycker om men de är ju bara en natt. :)

Nu när jag kom hem märkte jag att grannen över mig har lite party. Visst de får dom gärna ha, men varför på en torsdag- dan innan midsommar? :/

Imorgon vill jag bara sova länge men det hinner jag inte, jag måste upp skapligt och fixa det sista! Måste duscha, gå och handla, packa lite saker, fixa med maten..

Jag tänkte även passa på att gratta Pata som fyller idag, GRATTIS! :)

Det blev ett ganska långt inlägg och nu kommer det lite bilder!


Igår jobbade jag ute vid Parken Zoo.
Trodde det var inne bland djuren någonstans men det var det inte.
Men jag fick i alla fall se lite av parken eftersom jag åkte runt överallt och försökte hitta jobbstället..


I tisdags var Linus och nåra av hans kompisar inne på Finningeskolan och skejtade.
Då låg jag på några bänkar och kollade på, kändes som man var 14 igen..






milla.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Lycka till med alt som ska göras o ha en trevlig midsommar....kram kram

2009-06-19 @ 11:04:26
URL: http://millasvestad.blogg.se/
Postat av: Lars

Va häftigt att jobba på Parken Zoo.



Hare så bra på midsommar! Hoppas att det inte kommer regnskurar när ni är ute.

2009-06-19 @ 11:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0