16 juni

Hej hej!

Känns som att jag inte har suttit vid datorn på jätte länge. Och det har jag nog inte gjort. Har haft fullt upp dom här dagarna..

Igår var vi bland annat och kollade på en lägenhet som var jätte fin, men vi får väl se hur det blir med den. :) Efter det var de bara att skynda sig hem, stoppa i tvätten i maskinen och bege sig för att fira Philip som fyllde hela 15 år. ;D Grattis! Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får helt enkelt se.

Nu ska jag fortsätta äta min soppa. :) Tjingeling!
171
172





milla.


Kommentarer
Postat av: Sofia

För det första har jag glömt att fråga hur det gick med hyresvärden om klagandet?! Och vad var det för lägenhet du kollade på? :)

2009-06-16 @ 12:16:53
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0