12 juni

"Cha cha!"

Igår skrev jag med Emma på msn och sa att hon kunde komma över men jag hann inte få något svar för min dator dog. Sen tänkte jag inte mer på de förens jag fick ett meddelande från henne där hon skrev att hon och Anna skulle komma över.
Det tog lite tid innan dom kom, men tillslut dök dom upp. Anledningen till att det hade tagit lite tid var för att dom sötnosarna hade bakat rabarberpaj som dom skulle ha med sig.

Det mumsade vi i oss och umgicks lite. Gott var de, det lyckades ni bra med! ;)


Till kvällen hoppas jag på att Molle blir bättre så vi kan parta lite och gå ut på Underbar som har pemiär ikväll. Skulle vara kul att se hur det har blivit nu.
Jag försökte locka henne med en bild som jag ritade och skickade som mms, hoppas hon går på de! ;) Hade kunnat lagt upp bilden men jag har ingen sladd till mobilen här hemma hos mamma och hon har inte bluetooth på sin dator.
Kanske kan lägga upp den senare.






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0