11 maj

God lunch!

Jag har inte skrivit sen i tisdags. Igår hade jag ingen lust att skriva, vi var nämligen på begravning. Efter den var vi hemma hos Linus föräldrar och blev kvar där till 20.00. Då gick vi hem och kollade på tv.

Det var sista Greys Anatomy avsnittet för den här säsongen. Hur fan kan dom avsluta det så där?! Jag är skit nyfiken. Varken George eller Izzie får dö! Det kommer ta lång tid innan man får reda på vad som har hänt. Åååh, jag vill veta nu!

Vad är det för väder ute?! Hoppas i alla fall att det blir fint väder på midsommar!

Nu ska jag kolla runt lite på internet, hare!






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Jag läser gärna brevet du fått om lägenheten. Mor o jag kanske kommer förbi i helgen, eller tar du med brevet till Etuna?

2009-06-11 @ 12:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0