1 juni

Blä dag!

Jag brände mig på ryggen igår så jag har inte sovit så mycket i natt. Så nu är jag skit trött. Funderar på att smälla i mig lunchen och sen vila resten av lunchtimmen.

Igår var jag, Emma och Anna iväg och solade. Vi var borta hela eftermiddagen sen på kvällen grillade vi. När vi var och handlade såg vi en hund som gick löst. Vi försökte locka den till oss men den sprang bara iväg men sen när vi var utanför mig (inne på gården) så kom hunden dit.
Vi lyckades fånga in den då och ringa polisen. Vi var hundvakt i ungeäfr 2 timmar sen fick ägaren tillbaka sin hund. Och han var en gammal alkis som egentligen inte skulle ha hund.

Nu plingade micron så nu ska jag smälla i mig maten.






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0