8 juli

Trött

Imorse när klockan ringde ville jag bara ligga kvar i sängen och fortsätta sova. Men det gick ju inte, var tvungen att gå upp och förbereda mig för en dag med jobb. Fast jag fick lite sovmorgon imorse för jag har jobbat här i Strängnäs idag.
Imorgon vet jag inte vart jag ska. Jag ska ringa Kent snart och få reda på de.

Efter jobbet gick jag över till André för att mata hans katt som jag är katt vakt till denna vecka för han är nere på västkusten och har semester.

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv, så CYA!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

På torsdag ska du nog köra med plastfodral oxå. Det kommer att regna rekordmycket. Men efter regn kommer sol. När du har semester så blir det nog stekhett.

2009-07-08 @ 23:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0