7 juli

Min tisdag

Idag har jag och Linus varit nere på stan en stund och fixat med lite grejor. Sen gick vi till GM och hyrde två filmer. Kommer inte ihåg vad dom hette men ena var helt okej och den andra var skit rolig.

Just nu sitter jag och väntar på att Molle ska komma hit på lite fika. Hon ska nämligen åka till Turkiet på torsdag och jag måste ju få träffa henne innan hon drar iväg. Vilken fuskis som ska ner till solen när vi andra får vara hemma i de här piss vädret.

Egentligen klagar jag inte på att de regnar för jag jobbar ju men då ska de fan vara super väder när jag har semester och det är ju inte långt kvar (den här veckan ut och nästa vecka)!


Såna här snygga lösningar kommer jag på när det börjar regna på jobbet! ;D







milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

En tuff brud i lyxförpackning!!!!!!

2009-07-08 @ 21:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0