5 juli

Söndag

Usch, imorgon är det jobb. Jag har ingen lust att jobba, jag vill ha semester nu! Men jag måste jobba två veckor till sen får jag fyra veckors semester. SÅ JÄKLA SKÖNT! Jag hoppas verkligen att det är bra väder då.

Men till gårdagen.. Jag var först förbi Molle en sväng sen drog vi till Nätts som bor i en skit fin lägenhet! Där blev det fest med tjejerna. Vi röjde lite där sen blev det utgång. Det blev en hel del dans. Tyvärr hade inte jag med mig min kamera så jag har inga bilder att lägga upp. Men dom andra hade så det kanske kommer bilder sen när jag har fått! :)
Tack för igår tjejer! Vi är helt enkelt BÄST tillsammans! ;D






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0