4 juli

God kväll gott folk!

Just nu sitter jag hemma hos Molle och Anders. Jag har precis fixat Molles smink och hår. :) Så nu ska det börja hinkas.. Nej då. ;)
Igår skrev jag ett lång inlägg och skulle lägga in bilder men det blev inte av för datorn stängdes av.. Och nu orkar jag inte lägga upp det, det får bli ett längre inlägg med bilder en annan dag.

Igår kom det över lite killar hem till oss, och dom skulle festa men dom hittade ingenstans att vara så jag drog över till Tommy och Therese så var dom hemma hos oss. Jag var där tills efter ett på natten nångång. Jag och Sophie satt ute på balkongen och kollade på blixtrarna och lyssnade åskan. Mysigt, men det var tur att jag inte satt själv. Då hade jag skitit på mig..

Nej nu ska vi parta vidare och senare ska vi till Natta sen blir det nog utgång!
Vi kanske ses, hare bra! Pusspuss!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0