30 juli

God kvällens!

Efter lunchen idag åkte jag till pappa och där blev jag hela dagen. Jossan kom dit efter hon hade slutat på jobbet. Då började vi fiska lite. Tyvärr fick ingen någon fisk..
När Linus hade slutat åkte jag och hämta honom sen åkte vi tillbaka till pappa och fortsatte att fiska. Sen tog vi båten och rodde ut för att se om dom hade fångat några kräftor. Några hade dom fått. Det var jag som började ro, det gick ju så där.. Sen fick Linus ta över, det blåste mycket och jag orkade inte hålla emot.

Efter roddninge blev det varma mackor, mums! Sen åkte vi och kollade på Jossans häst. Jag skulle rida men vi hittade inte alla grejor så vi ska ta de en dag nästa vecka. :) Det ska faktist bli kul, jag är ju ingen häst tjej men några gånger har jag ridit och det är ganska kul. Men jag skulle inte palla att sköta en häst på heltid..

Tyvärr kan jag inte sätta in bilderna som jag tog idag, jag har ingen sladd med mig (vi är fortfarande hos mamma, ska sova här i natt med) och jag får inget grepp om bluetoothen på datorn.. Så även detta inlägg blir bildlöst.

Ha en fortsatt trevlig kväll, tjingeling!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0