3 juli

FREDAG!

Så jäkla härligt!
Igår kunde jag inte skriva för när jag väl satte på datorn och hade fått iväg det där mailet som jag satte på datorn för. Men jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg innan jag stängde av och gick och la mig, men det hann jag inte för datorn la av.

Så jag får skriva idag istället. Igår efter jobbet gick jag och kollade på den där lägenheten igen för jag var lite osäker på vad jag ville. Fattar inte vad jag tänkte med den är supermysig och bra! Nu väntar jag bara på svar från den hyresvärden. Sofia hängde med mig, sen var vi nere på stan och på Karlsson och glodde lite. :)

Efter de drog vi hem till mig och lagade mat, så kom mamma och åt med oss och sen blev det glass i hamnen, myspys. :)

Hörs senare gott folk!
175






milla.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack för jättegod mat o mysstund i hamnen med prommenad....trevligt :)

2009-07-04 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0