25 juli

Hej tjo och klackarna i taket!

Jag sitter hemma hos Natta. Haha, tycker jag alltid gör de när jag skriver blogg.
Igår på dagen var jag, Linus och Pontus i Eskilstuna. Jag skulle köpa dator som jag gjorde efter mycket om och men. Jag ville ha en hel svart men de fanns ingen bra i den prisklassen jag tänkte. Men till slut hittade jag en men var lite silvrig men va fan den får duga.. Bara det att virus programmet strular och de är inte så smart att börja använda internetet när man inte har något virus program igång..

När jag kom hem var de bara att fixa sig på en halv timme och sen bege sig mot Linda och Robin. Jag mötte upp Sophie innan så vi gjorde sällskap. :)
Sen började partyt. Fick träffa Emma också, det var länge sen så det var roligt att få träffa henne igen. :)

Ikväll ska jag, Natta och Sofia äta tacos. Och sen när Sara har slutat och kommit till stan kommer även hon hit. :)
Jag vet inte än om jag ska dricka eller inte. Jag orkar inte men man vet aldrig hur de där blir. ;D


Just det, en sak till bara.. Idag fick jag mail om att vi kan få lägenheten redan den 9onde augusti. Och imorgon kommer det en och kollar på min lägenhet, hoppas hon vill ha den och kan ta den redan då. Då kanske det blir flytt om två veckor! :D Hoppas hoppas hoppas!

Nej nu ska vi börja med maten, puss på er!






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss själv sötnos :)

2009-07-25 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0