19 juli

God morgon!

Jag har precis stigit upp. Jag trodde helt seriöst att klockan bara var 10, för det lät som att kyrk klockorna plingade 10 gånger men så var det ju inte. Klockan var ju redan över 12.
Jag funderar på att gå till affären och köpa frallor och äta en mumsig frulle. :)

Igår var mamma här, vi grillade och åt blåbärspaj. :) Sen kollade vi på Sommarkrysset. Efter det skulle jag möta Linus vid GM för vi skulle hyra film. Det gjorde vi och den skulle vara läskig, visst den var otäck när dom torterade människorna men man satt mest och var irriterad på ungdomarna i filmen. De var bara jobbiga och verkligen snorungar som inte fattade bättre. Plus att slutet var helt fel! Filmen hette Lake Eden, ifall någon vill se. ;)

Nej, nu ska jag knalla till affären, hare!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0