19 juli

Vad är detta?!

Vad är det för väder nu när jag har semester..? Okej, min semester börjar imorgon så väder har en dag på sig att bli fint! Det vore trist om det skulle vara regn hela min semester.. Förra året har jag för mig att jag har några bra dagar i slutet av min semester. Jag kommer i alla fall ihåg att jag pressade som fan dagen innan familjen Nordebrink kom hem från Cypern.
Jag ville ju inte vara kritvit när dom kom hem, och jag lyckades faktist vara lite brun. Dom var ju självklart brunare men jag var inte långt efter. ;D

På tal om familjen Nordebrink så sitter jag och Linus hos dom nu. Vi sitter vid varsin dator och vi ska snart få lite mat. :)

Tills ikväll har vi hyrt en film, jag kommer inte ihåg vad den heter men jag kan gå och kolla. ;)


Filmen för ikväll, hoppas den är riktigt ruggig!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0