18 juli

S E M E S T E R ! ! !

Jajamen, det stämmer. Nu har jag semester och jag är så jävla lycklig! Den har verkligen varit efterlängtad. Så igår kickade jag och Molle in den. Hon kom hem från Turkiet i torsdags, vad jag har saknat henne när hon har varit borta!
Natta kom också förbi och gjorde oss sällskap. :)
När det blev utgång mötte jag upp Anna och Angelica. :) Sen drog vi ut. När jag möter dom så hör jag bara massa skrik, då har Anna tappat sin mobiltelefon i Mälaren från bron. Inte alls bra!

Jag var nyss nere i tvättstugan och kollade om de fanns en tid för vi missade våran tid i torsdags. Det fanns en tid klockan 17.00 idag. Kul att ha tvättstuga på en lördag... NEJ men vi måste ha de.. Äääh, jag har ju semester så va fan gör de!?!?! :D






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0