16 juli

Här kommer de lite bilder..


När vi rev ett badrum på jobbet hittade vi gamla tidningar. Den här var från Folket, "FOLKET Torsdag den 10 september 1931" Ganska coolt, men jag kunde inte läsa något för när man skulle ha isär sidorna gick dom bara sönder.
Så var det en träbit som var format som ett hjärta. :)


Det här är ifrån förra fredagen (10 juli). När Anna skickade ganska sent på kvällen och frågade om jag skulle med ut. Det blev en spontankväll och vi hamnade bakom DJ båset. Jag fick till och med DJ:a lite, ser ni? ;D


Förra lördagen (11 juli) fick ju jag och Natta för oss att vi skulle dra ut. När vi kom på det var klockan typ 21.30 så det var bara att korka upp och fixa sig lite. :)


Igår på jobbet fick jag agera elektriker och lägga lite värmekabel. :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Sjukt bra låt. Hela Visby dansar till Rap Das Armas

2009-07-16 @ 20:19:27
Postat av: mamma

du tippade rätt ang. sommarns hitlåt, jag är kär i låten :)

2009-07-16 @ 21:34:37
Postat av: tjoorven

skojigt, är spontant som e skojigt... duktig du e som kan allt i allo på jobbet ;)

2009-07-17 @ 11:12:23
URL: http://tjoorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0