15 juli

Haha!

Ja nu är jag glad! Jag har beställt en jätte töntig grej som säkert inte kommer funka.. Och nästan nyss fick jag sms om att den hade kommit! Jag tänker inte säga vad de är för då kommer säkert folk säga att det inte kommer funka och bla bla bla.
Men om det nu är så att de kommer funka så skriver jag om några veckor vad de är, då har jag ju inte gjort bort mig och folk kan inte säga att de inte funkar.. Om ni inte ser något här i bloggen så vet ni att de var ett misslyckat köp.. ;)
Några där ute vet redan vad det är, men ussshh (!) säg inget! ;D Hoppas hoppas hoppas det funkar, det skulle underlätta för jag vill verkligen inte ***** ** ***. Skriver jag de där sista så kommer ni fatta direkt vad de är..

MOHAHAHAHAHAHAH!
Hare!






milla.

Kommentarer
Postat av: Thess

:-)) Vad har du nu hittat på ??

2009-07-15 @ 21:08:18
Postat av: Lars

Du måste berätta!

2009-07-15 @ 23:50:17
Postat av: Näts

HAHHAA ja vet vad de är :D

2009-07-16 @ 18:54:28
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0