14 juli

God kväll!

Egentligen ska jag sova nu men jag har inte kommit så långt än. Idag när vi kom hem somnade både jag och Linus. Det är sjukt var trött jag var när jag kom hem, det var samma sak igår. Ska bli så jäkla skönt med semester! När vi hade vaknat till gick vi till André för att kolla till hans katt och mata den lite.
Den jävla katten (ursäkta André) bet mig i näsan när jag tänkte vara lite snäll och gosa med den fast jag inte tycker om katter. Jag säger ju att man inte kan lita på dom! Dom är läskiga.. Man ska ha hund!

I alla fall..
.. när vi hade varit där gick vi till affären och sen förbi Therese och Tommy och sa hej. Sen var de bara hem och laga mat. Nu på kvällskvisten har vi bara kollat på tv.

Nej nu måste jag verkligen sova, god natt!
177





milla.

Kommentarer
Postat av: tjoorven

ja katter e inge mysiga ;) haha röstar på hund.. hehe

2009-07-15 @ 09:09:02
URL: http://tjoorven.bloggagratis.se
Postat av: mamma

kommer du ihåg katten till Kajsa hur tokig den blev? Puss o kram från Gottland :)

2009-07-15 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0