11 juli

Ojoj!

Här har det visst var lite dålig uppdatering.. Men jag har faktist inte haft lust att sitta vid datorn, den bara lägger av. Så hoppas jag hinner skriva klart det här innan den lägger av. Jag längtar bara tills den 25 så jag kan köpa ny dator!

Sen jag skrev sist har jag mest jobbat.
Men igår hade jag ställt in mig på en hemma kväll men så blev det inte. Anna skickade och fråga om jag ville festa med henne och Angelica så jag fixade mig på en kvart sen var jag redo att dra.. ;D Så det blev en ute kväll.
Jag har precis ätit min "bakis mat" som bestod av en sallad.

Senare idag när Natta har slutat jobba ska jag träffa henne. :)

BTW (!) 1 september flyttar vi! :D Igår fick vi reda på att vi fick lägenheten! Det ska bli så kul, men det är så långt kvar. Jag vill flytta nu nu nu!






milla.

Kommentarer
Postat av: Thess

Äsch då..det är inte så länge, det går fortare än du tror ;-))

Efter er är det sedan vi som flyttar.

2009-07-11 @ 14:24:36
Postat av: mimi

grattis till nya lägenheten, kul att ni fick den, inte dumt att ha 15 m till Mälarn:)

2009-07-11 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0