1 juni

Flytt?

Jag tror det kommer bli det den 1 september. :) Efter jobbet idag var vi iväg och tittade på en lägenhet som var jättemysig, och båda är intresserad av den. :)

Det har inte hänt så mycket annat idag, jo vi har städat och tvättat. Och jag lyckades sno någons tvätt tid och han var inte så glad på mig. Men jag sa förlåt jag kan inte göra mer, plus att jag bara tvättade en maskin.
Och en ska till, jag bråkade med en kärring på jobbet idag. Hon som hyr garage bredvid oss var skit sur för att jag stod iväg. Så vi stod och skrek på varandra. ;P

Nej, det var allt. Tjingeling!






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

haha, träffade ni han ändå? :D

2009-07-01 @ 21:36:37
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo, det var han jag pratade om igår som ville ha en lägenhet, kolla av med honom om han vill ha er 1:a..lägg även ut den på blocket så fort ni vet att ni får den andra. Det är inte kul med dubbel hyra. Kan man hitta någon som tar den från 1/9 eller kanske i alla fall halva månaden så är det ju lättare.

kramiz

2009-07-02 @ 08:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0