9 januari

Tjabba tjena hallå!

Fy fan vilken natt jag har haft! Jag kunde inte somna, jag sov max en timme. Så när klockan ringde var jag grinig och svin trött. Jag var tvungen att ringa Kent och säga att jag behövde sova ett tag. Jag trodde att jag bara skulle sova nån timme sen kunde jag åka till jobbet men jag sov skit länge och när jag vaknade var de ingen ide att åka och jobba. Hade jag åkt till jobbet på morgonen hade jag säkert somnat i bilen och de hade ju inte varit bra.

Idag har jag inte gjort mycket. Just nu sitter jag och äter smörgåsrån med smör, mums! Men jag ska snart duscha och börja fixa mig för ikväll ska vi bowla och äta mat med Linus släkt på hans pappas sida. Det ska bli trevligt. :)

Ha en bra helg, det ska jag ha! ;D
130





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0