8 januari

Torsdag..

Nu är jag hemma hos mamma och ska käka min matlåda. Oh yes, i'm back to work! Jag började igår och det märktes när jag vaknade imorse för jag hade sån jävla träningsvärk. Kan bero på att jag fick bära ganska mycket igår. Det började med att jag fick bära en borrmaskin och en slagborr till tåget på morgonen.
Det kanske låter lätt men de är det fan inte, i alla fall inte om de ligger i sina lådor med massa andra grejor.

När jag kom hem från jobbet igår la jag mig i sängen och somnade direkt, när jag vaknade efter ungefär 1 ½ timme började jag med maten. Sen la jag mig i sängen igen och kollade på tv. Klockan åtta igår kväll var det grammisgalan. När det slutade la jag mig för att sova.

Igår var även vaktis hemma hos mig och fixade stoppet i badkarsröret. Så nu slipper man få vatten långt upp på bena nära man duschar. Det tackar vi för!

Just det! I Let's dance har ni säkert sett att "Blondin Bella" ska vara med. Det är väl kändisar som ska vara med i de programmet, så varför är hon med? För att hon bloggar? Det är säkert många äldre som kollar på de programmet och dom kommer inte veta vem hon är.. Vilket skämt..!
129





milla.

Kommentarer
Postat av: molle

jag får komma o mysa med dig nästa vecka efter ditt jobb och ge dig lite godis o snacks! :)

2009-01-08 @ 18:12:47
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: milla

jaa det får du jättegärna göra! :)

2009-01-08 @ 19:03:16
URL: http://millasvestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0