6 januari

Snooor

Nu är tvätten avklarad. ;D
Idag är det en riktigt segar dag, jag orkar inte göra något. Varje gång man skulle gå till tvättstugan fick man verkligen kämpa för att komma upp ur soffan. Men jag blev lite peppad när jag såg att det snöade ute, jag älskar vinter! :D

I natt var mina grannar vakna lääänge, vid fyra fick jag nog och slog med sopkvasten i taket. Visst jag var vaken men de är inte kul att ligga och lyssna på folk som springer i en trapp och stampar med fötterna i golvet.. Fan man kan väl visa respekt i alla fall på natten. Just nu springer dom runt som fan.. Tar dom de aldrig lugnt?

Imorgon är det jobb och jag ska ta tåget till Eskilstuna med massa saker, men som tur är möter Jesse mig på tågstationen så jag slipper gå själv till förrådet med slagborren och borrmaskinen.

Ska snart värma lite mat från igår och ta upp en matlåda ur frysen så tänkte jag ringa min mamma, hejdå!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0