5 januari

Yo flow!

Idag har det varit en ganska tråkig idag. Det började med att man fick skynda sig ner till banken som precis hade stängt. Det var folk inne men dom släppte inte in flera. Skit.. Sen gick vi och handlade, det är ju aldrig kul för pengar bara försvinner på sånt man äter, vilket man behöver men man äter typ upp pengarna.. Det känns som att det mesta går till mat.

När vi kom hem började städa, det känns som att jag alltid städer nuförtiden men fan vad stökigt det blir. Och när man har en hel lägenhet vill man inte att de ska vara stökigt. När jag bara hade mitt rum brydde jag mig inte fast man inte kunde gå på golvet för att det var så mycket saker.

Efter städningen la Linus sig för han hade skit ont i huvet. Efter ett tag började jag med maten, vi åt.. Sen sov han och jag spelade.. Vid nio började vi kolla på filmen som gick på trean. Sen drog han till Kalle och jag sitter här och skriver massa ointressant men det här är min dag, den har inte varit så spännande..

Imorgon blir det inte roligare, det är min sista lediga dag och då ska jag tvätta.. Jippi..
Men nu ska jag fortsätta titta på tv och sen lägga mig, natti natt!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0