4 januari

God natt..

Eller vad man ska säga.
Jag är precis på väg att lägga mig men jag ska bara skriva några rader innan. Ikväll eller igår kväll har jag festat. Jag och Madde drog till Anna när vi var klara, där förfestade vi och lite senare kom Moa. När klockan började närma sig halv tolv började vi dra oss ner mot stan.
Vi var på Walles, dansade och hade skoj. Trodde inte det skulle vara så mycket folk ute ikväll men de var det. Träffade till och med min kusin som jag aldrig har träffat ute. Har träffat andra kusiner ute men aldrig honom, så det var skoj. Man kan säga att det var en riktigt lyckad kväll för vi hade skit skoj.. :) Eller i alla fall jag. ;D

Efter krogen drog vi till Ugglans för att köpa mat, tog skit lång tid att komma fram men undertiden stod jag och Moa för sången i kön. ;D

När jag fick maten drog jag hem och åt med Linus, så nu har jag precis bäddat rent i sängen så jag ska sova nu, natti natt gott folk! :D






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0