4 januari

God dag!

Jag kollade nyss hur kallt det var ute, jag trodde de skulle ha gått över till plusgrader men icke! - 13,8!!! Me like! Jag tycker om vinter när det är vinter på riktigt så nu kan det få komma massvis med snö så är det perfekt. Det ligger lite snö på marken men inte så mycket som jag vill ha.

Idag ska vi hem till Linus och äta middag. Det ska bli gott för jag är ganska hungrig redan nu.

Jag är bara ledig två dagar till, den här ledigheten har gått för fort. Jag vill vara ledig mera, det är såå skönt! Fast ändå vill jag komma in i vardagen igen. Aja på onsdag börjar jag igen, så är det..

Välkommen hem igen Molle! :)






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

åååh- tack älsklings milla!!!

2009-01-07 @ 21:17:34
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0