30 januari

One more day!

Idag var det mysig att komma hem, det var städat och tända ljus! :) Och det är så jävla skönt att det är fredag, har precis fått i mig en bit mat, mums! :) Ska snart åka iväg och handla lite sen ska jag baka. :) Hoppas de blir bra! En sak som jag ska baka har jag aldrig bakat men det ska nog gå bra! :)

Just det, igår på jobbet stod jag och pratade med en elektriker som sa "Jaha, är det den här bilen min brorsa ska köpa?" Jag fattade ingenting men sen förklarade han att han hade pratat med min chef och han hade frågat om elektriken visste om det var någon som ville köpa den för han letar nämligen efter en ny bil till mig! :D Jag hoppas att han hittar en snart, jag vill ha en Willy bil! Min chef har en Volkswagen Caddy som är vit och har regestrerings WLY. Så jag har döpt den till Willy. ;D

Imorgon fyller jag 20 år! :D VARE SKÖÖÖÖÖÖNT?!      Ooooh, YES!

134






milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken lycka att komma hem till städat hem:)det mår man bra av:)

2009-01-30 @ 18:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0