30 januari

Bagare Milla

Nu har jag bakat klart, jag hoppa det smakar! Det låter som att jag har bakat as mycket men så är det inte. :P Jag har bara bakat choklad rutor och sockerkaka med blåbär och hallon. Men jag har ingen aning om hur det smakar. Mamma har bakat tårta och bullar. :)

Natta var nyss här. :) Hon skulle hämta lite saker som hon lämnade kvar i lördags men hon blev kvar en liten stund. Vi tog en kopp te och snackade, trevligt! :)

Jag är svin trött men bara för att det är fredag så tänker jag så här att jag inte kan gå och lägga mig tidigt. Jag vet, det är trögt men va fan! :P Imorgon blir det ingen sovmorgon, jag ska typ upp vid 10. Jag vill ha lite sovmorgon men jag måste till systemet innan 12 det kommer vara som att jag hänger på låset, lite pinsamt, men jag hinner inte efter 12. 

Snart är det bara 30 minuter kvar tills jag är 20! :D WIIIIHOOO! Det var så jävla trist att fylla 19, det hände ju inget då. :/






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Vi ses i morgon, Milla. Då vill jag smaka din sockerkaka med bär. Lycka till i kön utanför Systemet, bland dom andra som har bråttom in :-)

2009-01-30 @ 23:29:22
Postat av: barbro

Grattis på 20-årsdagen!!

Stor kram från oss..

2009-01-31 @ 09:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0