29 januari

I-rony

Jag är redan hemma från jobbet, skönt. :) Imorgon är det fredag, så jäkla skönt! Fast det blir inte så kul för jag ska städa och baka, iförsig är det kul att baka men inte att städa.
På lördag fyller jag! Då kommer det för folk hit vid 12 tiden och på kvällen blir det party med andra folk! :) Jag kom på att det kommer inte bli så mycket mat på lördag, jag kommer typ bara att äta fikabröd och sånt! Jag kommer ju inte hinna äta. :/
På förmiddagen ska jag till systemet och inviga det, sen vid 12 börjar folket komma och sen kommer det bara rulla på, vid 6 tiden kommer alla kompisar. Ser verkligen framemot den här dagar, känner på mig att det kommer bli en toppen dag! :)

Halv 6 idag ska jag på möte om min lägenhet, om det ska bli bostadsrätt eller inte.. Hoppas inte, jag vill inte! Men vi får se vad som händer. Jag kommer infomera er!

Nu ska jag ta mig en dusch och fräsha till mig lite, känner mig as äcklig just nu.. Blää..






milla.


Kommentarer
Postat av: sussu

jaa just du blir 20 år =)

2009-01-29 @ 20:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0