28 januari

:)

Idag har jag jobbat som vanligt. När jag kom hem fixade jag med lite grejor som jag köpte igår på IKEA. Jag blev verkligen nöjd! Själv tycker jag att det blev skit snyggt.

När jag var klar med de var det bara att börja byta om för att sen hämta Tyson. Molle är och kollar på Anders match så undertiden har jag honom. :) Det finns ju ingen sötare.

Vi började laga mat men båda ville ha pizza så vi ringde och beställde det iställe. Lata? Jag vet! ;P

snyggt?
Nå, vad tycker ni? :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Milla! Kul att se hur det blev, det ser trevligt o snyggt ut. Kram mamma.

2009-01-28 @ 21:14:40
Postat av: Lars

Skitsnyggt! På lördag får jag se helheten :D

2009-01-28 @ 21:21:20
Postat av: Thetrese

Jäklar va fint det blev, längtar till lördag så jag kan se det i verkligheten. Både ni och Noppe/linda har så snyggt hemma så man blir avundsjuk.

Kramiz

2009-01-29 @ 09:03:53
Postat av: Sofia

det blev jättefint! :)

HAHA, vi beställde oxå pizza, :D

2009-01-29 @ 11:32:36
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0