26 januari

Pain in my head!

Nu är jag hemma från jobbet, och fy fan för att det bara är måndag! Idag har det inte varit så roligt, vi har rivit kök.

Idag slutade mina bromsar funka två gånger! första gången gick det bra för då höll jag bara på att vända men andra gången skulle jag ut i en korsning där det var dålig sikt, så jag tänkte sakta ner ifall det skulle komma en bil men det gick inte att bromsa, bilen fortsatte bara rulla så det var bara att gasa och hoppas på att man inte skulle krocka. Jag klarade mig från att krocka. När jag stannade ringde jag min chef på en gång sen fick jag åka och lämna in bilen på en verkstad.
Jag fick tillbaka bilen nåra timmar senare och då hade dom till och med tvättat den, då blev jag lycklig. Jag har velat tvätta den där bilen skit länge. När man kollar på den nu så blir man faktist lite bländad och det säger jag nu utan att överdriva.. Man reagerar på den i alla fall.

Skulle behöva städa efter lördagens bravader men jag vet inte om jag orkar det idag. Jag har så jävla ont i huvet. Skulle behöva gå till affärn också. Får se om jag orkar annars får det bli någon annan mat än vad som är tänkt..






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklar va du får prova dig förut va det släpkärran nu bromsar, men du lär dig o blir en vis dam ;)Kram kram.

2009-01-26 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0