27 januari

IKEA

Där har jag varit idag med Mollie. Det blev lite handlande för båda, det var skoj! :) Det kommer bli kanon här hemma. en liten extra touch! Det blev massa sång och prat i bilen och en jävla massa svordommar. :P Haha, dampbarn! Vi åkte direkt efter jag hade varit hemma och bytt om. Det var skönt att vi kom hem ganska skapligt. Jag är helt slut så jag ska gå och borsta tänderna nu sen lägga mig och sova.

Det får bli ett kort inlägg idag.. Förresten skulle jag lägga upp bilder igår från i lördags men det funkade inte. :/ Jag får testa imorgon igen eller en annan dag. ;)

Hoppas ni har haft en bra dag!
God natt!






milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är rolig, vem f...n är inte dampbarn!!!:)

2009-01-28 @ 12:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0