25 januari

TjohooO!

Jag kan börja med att säga att hemlisen var att jag skulle fixa ett spel till Linus som han ville ha men jag kunde ju inte skriva de här i fall han skulle läsa..

På dagen igår var jag hos pappa och hjälpte honom med köket. Det blev riktigt bra om jag får säga det själv. :) Men på vägen dit hände de en liten läskig sak.. Det hade snöat på natten och det var jätteblaskigt ute så det var väldigt halt på vägarna. Jag hade en bil framför mig som som fick snurr på bilen så den åkte över till andra sida, som tur var kom det ingen annan bil på den sidan men det kunde ha blivit värsta krocken..

Vid 20 över 5 igår kom jag till stan och då hämtade jag upp Molle, vi åkte och köpte pizza sen hem till mig för att äta och börja fixa oss, senare kom alla andra. Sen blev det ett jävla drag, igår hade jag verkligen skit kul!! Oftast är det på krogen man blir svettig men igår var de innan hemma hos mig. :P

Idag ska jag hänga med Linus och dom när dom ska snickra i skejtlokalen. Det kommer bli skit kallt men jag ska ta på mig dubbla kläder och ha med mig varm oboy. :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj det låter verkligen roligt när ni tjejor träffas, kul kul tycker jag:D

2009-01-25 @ 15:10:42
Postat av: Lars

Få se nu...det är inte så många veckor kvar tills du blir vuxen och ingen tonåring. Eller...är det mindre än en vecka? Kommer Milla att stå på systemet redan på lördag, kanske? Ja, så blir det nog :-)

2009-01-25 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0