23 januari

Svin hungrig!

Jag sitter hemma hos mamma och väntar på att min pizza i ugnen ska bli klar. Jag håller på att hungra ihjäl! Nu har halva dagen gått och det känns skönt att de bara är några timma kvar tills jag slutar, plus att det är fredag vilket innebär helg och party med mina underbara tjejer! :D

Min pappa håller på att bygga hus och imorgon ska jag hälpa honom med köket. Jag ska sätta lite plattor där. Får lite sovmorgon imorgon men inte allt förlänge. Ska vara i Eskilstuna vid 10 på morgonen. Och ja, det är på morgonen i alla fall för mig när det är helg. Annars är det förmiddag.. ;P
Förhoppningsvis blir jag klar ganska skapligt och kan bege mig hemåt och ta en dusch för att sen börja fixa mig. Jag ska ju nämligen parta till det med the girls. Och förhoppningsvis kommer de bli alla tjejer imorgon. Ååh som jag längtar! :D:D

Nu ska jag kolla till min pizza, ha det bra!
PS. skit skoj att så många kommenterar, fortsätt så! :)
133





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0