22 januari

Pikabu!

Jag blir så förbannad! Igår på jobbet la jag ett golv och satte upp en lapp som är omöjlig att missförstå! Idag skulle jag fog det. Tror ni inte att nån jävla idiot har gått in på golvet när det inte hade torkat så plattorna flyttade på sig! ÅÅH! Lappen var vekligen tydlig!

Aja.. Snart ska vi äta, blir ingen speciell mat idag. :/ Men imorgon ska jag slå till med kött (!), känns som att det var skit längesen jag åt en riktigt god köttbit!  Just nu har vi tvättstugan, inte så kul men det är snart klart! :) Senare ikväll ska jag kolla på handbollen. Kommer bli en spännande match, Kroatien vinner ju fan alltid över Sverige men hoppas det är Sverige som vinner ikväll! :D

skylt
Lappen som jag skrev för att ingen skulle gå in!
Var jag otydlig på någe sätt?!






milla.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Nej inget otydligt med den skylten!! Men sen har man ju en del nötter som inte kan läsa ;-)

Hoppas köttet smakar bra imorgon =)

Kramen

2009-01-22 @ 20:40:55
Postat av: slottsspöket

Ursäkta. Jag ville bara kolla om det var sant att jag inte fick öppna dörren och gå in. Och det stämde ju.

2009-01-22 @ 22:43:54
Postat av: Anonym

Du det finns folk till alt, undrar hur dom tänker. Att kliva på så är DUUUUUMT!!!!!

2009-01-22 @ 23:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0