21 januari

WOOWHOO!

Haha, idag när jag kom hem såg jag att vaktis hade fixat trappen. :D Jag blev skit glad och Molle fattade ingenting, jag hade tydligen inte berättat om mitt sista fall. ;P Men nu är i alla fall det fixat!

Jag har tänkt att jag ska börja lägga upp mer bilder på bloggen, har varit lite lat med det. Jag tycker själv att det är roligare att bloggar har bilder så varför ska inte jag ladda upp bilder? :) Så här kommer det en bild på trappen, som nu har fått halkskydd!


trappen

























milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Milla. Vad bra att det händer nåt när du säger till! Hoppas du inte halkar mer nu ;-)

Kram kram

2009-01-21 @ 19:59:54
Postat av: Anonym

Du måste ha bra hand med vaktis, det händer saker när du säger till, det här hjälper alla dina grannar så dom bör va jätteglada. Bra tjejen o kramis.

2009-01-21 @ 21:38:43
Postat av: Patisch

Du kan inte skylla på trappen,tror du har tittat i flaskan hela dagarna,aurora till frukost och lunch är inge vidare ;)

2009-01-22 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0