20 januari

ÅÅH! :D

Nu har jag tillgång till dator igen! :D Jag är så lycklig! Dom här dagarna utan dator har varit rastlösa. Så tack Sophie för att vi får låna din dator! :) Det uppskattas verkligen!

I söndags kom Molle och Tyson på besök. Vi fikade och satt och prata. :) Tyson är ju så jävla söt! Jag SKA verkligen ha en mops någon gång i livet. Dom var även på besök igår, sen var vi ute och gick en stund och sen gick vi hem till dom så då fick jag se deras nya lägenhet. Dom har precis flyttat dit så var saker överallt men det kommer bli fint sen när dom har fått iordning på allt! :)

Nu kommer det en tråkig nyhet, i alla fall för mig.. Min hårddisk kommer nog inte gå att få iordning på. Jag lämnade in den för lite över en vecka sen och jag kollade med dom idag om hur det går. Då sa hon att det inte såg ljust ut men att dom inte var riktigt klara med den. FAAAAN! Jag har bilder från 2004, massa musik och filmer på den. :( Får inte dom ordning på den så ska jag lämna in den på ett ställe i Eskilstuna också, jag tänker inte ge mig i första taget..

Jag kommer bli en riktigt surkärring när jag blir gammal. Jag har ringt vaktis om massa olika saker sen jag flyttade hit och idag ringde jag igen men då hade jag fått nog med att ramla i trappen hela tiden. Jag har ramlat 3 gånger och det gör fan ont men idag gjorde det jävligt ont! Plus att jag har halkat utan att ramla tusentals gånger! Så jag ringde och sa att dom får sätta dit halkskydd på trappstegen. Det skulle han fixa så jag är nöjd nu. ;D

Nu ska jag fortsätta att kolla runt lite på internet, har lite att ta igen. HEJS!






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt om du förlorar alla bilder, hoppas att dom kan rädda det.....kramis

2009-01-20 @ 18:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0