20 januari

Hej igen!

Tänkte att jag skulle skriva några rader innan jag lägger mig. Ikväll har jag inte gjort så mycket, var iväg till affären en snabbis och sen har jag kollat på Shear genius, det är hur bra som helst. Det är frisörer som tävlar om massa vinster som jag inte kommer ihåg nu. Det är klockan 20.00 på femman varje tisdag för dom som vill se.

Nu när vi har lånat den här datorn upptäckte jag att mitt mobila bredband inte är så segt trots allt. Det var bara min dator som var otroligt seg. Det var ju kul att man får lite valuta för pengarna. ;D

Jag fick nyss sms av Sofia och hon är ledig ihelgen! Äntligen, så på lördag blir det paaaarty! Molle måste vara på, för vi har några helger att ta igen! ;D Fast jag är säker på att hon ska vara med på lördag för det har hon redan sagt. :)

Det är kul att få lite kommentarer, det är en anonym som har börjat kommenterat. Skoj skoj! :)
Just det, vaktis hade inte gjort något åt trappen idag, vi får hoppas att han gör det imorgon. Jag är som bambi på hal is när jag ska ner.

Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag lägga mig.
Natti natt, sov så gott!






milla.

Kommentarer
Postat av: SOFIAAAAAA!!!

ÅÅÅH! jag kollar också på det! fett bra! Hoppas det funkar att kommentera nu bara, brukar ju bli "error" när jag kommenterar just din blogg :O

2009-01-21 @ 14:45:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0