2 januari

2009

Nytt år och inte långt kvar tills jag fyller 20 år! :D Typ bara 29 dagar!

Nyårsafton blev väldigt lyckad. Maten blev god och vi skrattade mycket och tänkte tillbaka på året som har varit och allt roligt som vi har hunnit med. Strax innan tolv kutade vi ner till hamnen för att stå där när klockan slog tolv. Träffade lite folk där nere och sen fick jag och Molle se årets första majbrasa. Det var en bil som brann på parkeringen.

Apropå brinnande bil så pratade jag med min chef igår och då berättade han att en av våra bilar hade blivit uppbrända, det var nåra tonåringar som hade krossat bakfönstret till själva bakutrymmet och slängt in bensin och tänt på.. Idioter!

Igår gjorde jag inte alls mycket, jag låg mest i sängen. Och idag har min bror och nåra av hans barn varit här och hälsat på. Det var skoj, blev lite hög ljudnivå men det får man räkna med när barn leker. ;D Ikväll ska vi bara ta de lugnt.

Hoppas ni har haft en bra jul och ett bra nyår, det har i alla fall jag haft. :)
Gott nytt år, i efterskott!
128





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0