17 januari

NOOO!

Jag måste börja med att säga att min dator håller verkligen på att ge upp nu, den luktar bränt och sladden funkar inte och jag har inte så mycket batteri kvar på dator. Jag har insett för längesen att jag måste köpa ny men har inte riktigt haft pengar till det så nu är det bara att börja spara.. :/ Jag fyller ju snart så jag önskar mig pengar! I need a dator!

Igår blev det ingen spelkväll, jag var bara hemma med Linus och tog det lugnt. Vi kollade på film och käkade godis.. Myspys! :)

Idag satt vi och kollade på MTV Cribs dom hade någe maraton med massa program. Först kollade vi på nåra avsnitt och jag kände att jag började må illa för att dom filmade så hetsigt. Sen lagade vi mat och illamåendet gick över sen tänke jag inte mer på det så vi fortsatte att kolla på det lite senare. När vi bytte kanal kände jag hur jävla illa jag mådde så jag var tvungen att springa in på toa och spy, ursäkta att jag berättar men ni behöver ju inte läsa. ;) Så ni får skylla er själva. :P Sen blev jag säng liggandes ett tag.

Så för mig har det bara blivit lugnt i kväll, vi har precis kollat klart på P3 Guld galan. Säger bara så här, Håkan Hellström är INTE bra.. Han är verkligen inte det, förstår inte hur folk tycker det.. Men det är ju bara min åsikt. Det finns ju folk som inte alls tycker om Lars Winnerbäck och inte fattar hur jag kan göra det, men jag älskar hans musik. Alla låtar är verkligen bra.

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv, jag lovar att jag kommer hålla mig borta från MTV Cribs. Hade jag bott i Amerika hade jag ju kunna stämt dom, där stämmer dom ju folk för minsta lilla, och då hade jag kanske fått pengar till en ny dator, fy fan vad smart! ;D

Och just det! Ni måste bli bättre på att kommentera, jag ser ju att ni läser. Det är alltid kul med kommentarer. :)

Ha en fortsatt trevlig helg!






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du alla dina inlägg är roliga att läsa, många skratt blir det....du är kanon. Puss puss

2009-01-18 @ 11:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0