16 januari

Lunchiga tider..

Är hemma hos mammi nu och ska få lunch, hon håller på att laga. Eller hon har lagat massor som jag ska få med mig hem sen. ;D Skönt att slippa laga, det är bara att värma på. 

Idag på jobbet har jag och John fogat fusktegel. Alla andra på jobbet tycker det är skit trist men jag tycker faktist att de är ganska kul. Det är pillrigt men det tycker jag om. Efter lunchen ska jag åka ut till Torshälla och hämta lite skräp sen ska jag åka och fortsätta med fogningen.
Den här veckan har varit bättre än okej, den har varit rolig! Fast den har inte gått så fort om jag tänker efter. När jag tänker på vad jag gjorde i måndags och tisdags så känns det som att det var längesen. :/

Smaklig måltid alla som ska äta lunch nu!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0