16 januari

Happy!

Åååh nu är jag hemma och det är helg! SÅ JÄVLA SKÖNT! :D Jag fick värsta glädje ruset när jag kom hem nyss. men jag måste berätta det här.. Om ni inte orkar läsa så tänk att ni kan få er ett gott skratt för det fick Molle när jag berättade och hon ringde precis efter det hade hänt så jag var fortfarande skit förbannad!

Hela veckan har nästan varit rolig på jobbet förutom ett tag idag när jag skulle backa in med släp till förrådet. Fy fan vad arg jag var! Nu ska jag försöka berätta hur det gick till men det är inte säkert att ni kommer fatta men jag ska försöka!

Jag måste börja med att säga att jag ser typ inget i nån av mina speglar på bilen, för nåra jävlar har slagit sönder sidospeglarna och det står ett skåp bak i bilen så jag ser inget i backspegeln. 
Sen började de med att det var skit trångt och jag kunde typ inte komma in med släpet för jag skulle svänga in det. Så kom det bilar på gatan som ska förbi så jag får ställa mig så dom kommer förbi och sen börja om igen.. Men när jag väl hade kommit in med släp och bil inne på gården så stod det ju parkerade bilar och jag såg inte alls mycket så jag var skit rädd att backa in i något, så det blev mycket fram och tillbaka tills jag gav upp och då hade jag backat in halvvägs in på gården.
Då tänkte jag att jag skulle putta släpet resten av vägen. Jag har inte sagt vad som var på släpet.. En Big bag säck full med massa tegelstenar och gammalt murbruk, plus att den säcken blev full när jag hade i allt skit i den så jag var tvungen att lägga resten på släpet. Åter igen till att jag skulle putta släpet.. Jag började putta och den började rulla ganska bra men sen åt fel håll så jag var tvungen att stanna de och försöka virda på hela släpet åt rätt riktining men det var ju inte så lätt för att hjulet som sitter på släpet var trasigt så den ville inte rulla så lätt.. Och då fick jag de inte i rullning igen så jag stod och svor, sparkade på släpet och märkte att en gammal kärring stod i sitt fönster och kollade på mig och jag var så jävla arg så jag kollade på henne och frågade va fan hon glodde på! Då gick hon bort från fönstret och jag fortsatte putta och svära och sparka.. Under tiden som jag gör de kommer det en tjej som jag först inte såg så hon måste ju ha sett mig stå där och vara arg. Hon var snäll och erbjöd sig att hjälpa mig och jag tog emot hjälpen på engång! Jag sa till henne att hon skulle tänka på att man glider lätt på gruset. Och det första hon gör är typ att ramla.. Men sen lyckades vi tillslut putta släpet dit det skulle stå..

Hade jag sett det där så hade jag garvat åt mig själv, shit det skulle ha filmats. Aja, släpet står i alla fall där det ska..

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men det finns lite planer som en spelkväll, vi får se hur det artar sig. Ha en trevlig fredagkväll, det ska i alla fall jag ha vad som än händer!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0