15 januari

Mums!

Jag har precis ätit min matlåda men är tyvärr inte så mätt så jag ska proppa i mig lite frukt också, det får bli en banan och en apelsin. Apelsin är så jäkla gott tycker jag men jag orkar inte alltid skala, är lite lat av mig.

Idag när klockan ringde trodde jag inte det var sant! Jag sov så bra i natt, vaknade inte en ända gång. Jag sov djupt och skönt. :) Imorse ville jag bara ligga kvar för det var varmt och skönt. Jag brukar alltid lägga mig tätt intill Linus i några minuter innan jag går upp och idag var det en sån dag dom jag kunde somnat för de var så mys. Så imorgon ska jag ställa klocka lite tidigare så jag kan snooza och gosa! :)

Hittills på jobbet har jag bilat, och det ska jag fortsätta med efter lunchen. Börjar bli en aning seg i armarna men va fan det flyter på så bra idag, precis som det gjorde igår!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0