14 januari

Hallihallå..

På jobbet idag var det faktist kul. På förmiddan fogade jag och det är det värsta man kan göra, de är så tråkigt! Men idag var det faktist helt okej, det var varken jobbigt eller tråkigt. Jag vet inte varför de blev så idag. Kan vara för att jag lyssnade på radio och Morgonpasset i P3 är mitt nya favoprogram på radion. :) Dom är så sköna dom som pratar, riktigt roliga.
På eftermiddan fick jag riva och det brukar inte vara så kul bara tungt och jobbigt men idag flöt det på och det var inte alls så jobbigt som det kan vara. Det har helt enkelt varit en bra jobbdag.

Men när jag kom hem var jag så trött så då ville jag helst bara få i mig mat och lägga mig i sängen eller på soffan och glo på tv men icke, för vi har tvättstugan. Visst kan jag ligga och ta de lugnt undertiden tvätten tvättas men när man ligger skönt vill man helst inte gå upp. Ni vet hur det är. ;)

Ikväll klockan 21.00 är det en dokumentär om Lars Winnerbäck SVT1! :D Han kommer själv vara med och berätta om musiken och lite till. :) Han brukar aldrig ställa upp på att vara med i media så det ska bli kul att se! Hoppas ni också ska titta. ;)






milla.


Kommentarer
Postat av: molle

jag ska inte se! :)

puss millis

2009-01-14 @ 20:03:28
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0