14 januari

ÅÅH! :D

Nu har jag precis sett klart på Winnerbäck dokumentären! Jag kan bara säga FY FAN VAD BRA! Jag satt med tårar i ögonen flera gånger. Det var så bra! Kul att man fick se lite hur han är mer privat och inte bara på scen för det vet jag, jag har varit på sommar turnéerna varje år sen 2005. Hoppas det är något i sommar med! Ni kan ju hjälpa mig att hålla utkik. ;) Ni tycker säkert att jag låter töntig nu men fan jag tycker verkligen han är bra och jag blev glad av att se de här. Det var som när man var på konserten i somras. Det kändes som när man gick därifrån och vad glad för att de hade varit en sån jävla bra konsert, jag blir så glad, jag ÄR så glad just nu. Hoppas ni inte missade det jag nyss såg för då missade ni något bra! ;D

Nu ska jag lägga mig i sängen, Linus har redan lagt sig där.
Sov så gott, natti natt gott folk!






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig, dokumentären va så bra med Winnerbäck. Han är toppen o vilka texter han skriver, dom berör mig mycke. Det kom tårer vid flera tillfällen hos mig. Puss o kram

2009-01-15 @ 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0